wtorek, 14 marca 2017

Udało mi się zawalczyć pomyślnie z GitHubem. Mój wstępny kod już tam leży. Nigdy wcześniej nigdzie nie widziałem informacji, że powinienem się nauczyć obsługi Githuba. A miałem już sytuację, w której przydałaby mi się kontrola wersji skryptu. Teraz nie pamiętam o który dokładnie chodziło, ale mieszałem w kodzie próbując nowych rzeczy i się troszkę pogubiłem. Nowy kod nie działał a starego nie było, bo któż by robił backupa, i pracowałem na jedynym źródle.

Tu znalazłem przydatną stronę http://poznajprogramowanie.pl/git-tutorial-jak-zaczac-z-git/ Jest tam zawarty proces tworzenia repo, który sam wcześniej musiałem przebrnąć wysyłając zgłoszenie do konkursu, i jest też mowa o oprogramowaniu wspomagającym pracę z Gitem. Dla mnie na razie bezużyteczna, gdyż działam na Ubuntu. Poszukałem i mam GitKrakena, który w zasadzie działa dokładnie tak jak omawiany w tutorialu program.

Mam podstawę mojego projektu, teraz trzeba pomyśleć i napisać funkcje dla przycisków i uaktualnić to co jest na GitHubie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Is it to hard ?

Ogromna ilość czasu i energii potrzebna na pracę jaką wykonuję zastopowała troszkę moje postępy programistyczne. Wciąż chciałbym zawalczyć z...